Un dels majors problemes que tenen els parlants d’espanyol (xiquets, xiquetes i adults) a l’hora d’aprendre anglés és que, a diferència del nostre idioma, l’anglés no es pronuncia tal com s’escriu. L’idioma anglosaxó té més sons (en vocals i consonants) que l’espanyol i per això moltes vegades genera dificultat de pronunciació, confusió entre paraules semblants i dubtes davant com es llig una paraula.
Quan se sap identificar els sons i es relacionen els grafemes amb els seus fonemes correctament, aquestes barreres lingüístiques desapareixen.
Aquesta activitat planteja una base d’anglés en la qual es puga construir una estructura sòlida d’aprenentatge. Plantejada des d’un pla lúdic i dinàmic, l’activitat A, B, C. English pretén familiaritzar als xiquets i les xiquetes en els sons i la musicalitat de l’idioma, perquè d’aquesta manera perceben l’anglés com una cosa pròxima i li perden la por i desconfiança que se li té a una cosa difícil, desconegut i avorrit.
Aquestes edats són òptimes per a l’aprenentatge sempre que no es convertisca en una tasca monòtona i tediosa. Així que la idea general d’aquesta activitat és que els xiquets i les xiquetes “facen sentit” de manera divertida a través de cançons, jocs i altres activitats.